Ertelenmiş Hayatlar Dizisi

Ertelenmiş Hayatlar Dizisi,Dizi Müziği,Dizi Oyuncuları Tüm ilgili haberleri videoları burdan takip edebilirsiniz...

13 Ağustos 2007 Pazartesi

"Ertelenmiş Hayatlar " Ay sonunda başlıyor.

DENİZ UĞUR'UN BAŞROLÜNÜ ÜSTLENDİĞİ 'ERTELENMİŞ HAYATLAR' ADLI YENİ DİZİ AY SONUNDA BAŞLIYOR.

Geçtiğimiz sezonlarda ekranda yayınlanan son iki dizisi; 'Yağmur Zamanı' ve 'Hayatım Sana Feda'da başrolü, aşk ilişkisi de yaşadığı Tamer Karadağlı ile paylaşan Uğur, bu defaki diziye yanında Karadağlı olmadan başladı. 'Ertelenmiş Hayatlar'ın trajik ve çarpıcı bir öyküsü var. Dizide, kariyerini ve işini fazlasıyla önemseyen bir adamın karısını ve çocuğunu ihmal etmesi konu ediliyor. Genç adamın eşi ve çocuğuyla olan yaşamını sürekli ertelemesi yüzünden aile günden güne felakete sürükleniyor. Olaylar içinden çıkılmaz hale geliyor.
Deniz Ugur


ÇEKİM HEREKE'DE

Yönetmenliğini Volkan Kocatürk'ün üstlendiği dizinin hikayesinde Mine Kayaoğlu Öz ve Tarık Ünlü'nün imzası bulunuyor. Dizinin çekimleri ise İstanbul ve Hereke'de yapılıyor.

3 yorum:

yeliz dedi ki...

dizi tawşancışdda çekilio yaa hereke de diil ama olsunnnn inşallah daha sonraki bölümlerde dyulurr dizi ekibini çççoookkk sewdim hepsine başarılarrrr oyuncu aranıosa oynayabiliirm :D:D:D:d yetenek war ki konuşuoruzz :D

heaven dedi ki...

Diziyi izlemedim, izlemeye de hiç niyetim yok. Deniz Uğur olduğu sürece tabi. Başkasına bu kadar acı çektirmiş bir insanın masum rolünde oynamasını içim kabul etmiyor. İşte hatunun hikayesi...2005 yılında Yağmur Zamanı adlı dizide rol arkadaşı olarak başlarlar, adam 2 yıllık evli, Arzu Balkan da destekler adamı bu bayana yardımcı olması için destekler ama o zaman bu kişinin evliliklerininsonunu getireceğini bilemez Arzu Balkan. takvim 2007'yi gösterir, Arzu Balkan yeni doğmuş bebeğiyle zaten yoğun bir duygusal dönemden geçmektedir. Bu bayan anne kimliğiyle açıklayabilecekken kadınlarıdoğum sonrası psikolojilerini eşine aşkını ilan etme yüzsüzlüğünü yapar ve boşanırlar. Balkan'a çektiği mesaj da zaten durumun planlanmış bi süreç olduğunu göstermektedir.Ardından adam bi programa katılır ve eski eşinden hala eşim diyerek, gözleri dolarak bahseder. Fakat hemen ardından bu bayan bir beyanatta bulunur. 'ben hayata onunla tutundum.'Ya, bu kadar iğrenç bir durum olabilir mi ya? Böyle bir kadının masum rolü oynadığı bir diziyi de asla izlemem. Başka bir başrol oyuncusuyla daha iyi olurdu sanırım. Yüzü kadar kalbi de güzel olan.Her ne olursa olsun hiç bişi bir yuvanın yıkılmasına mazeret kabul edilemez. Her evde problem olur, mertlik bunu fırsat bilip kullanmakta mıdır, yoksa eşlerin birbirlerine daha empatiyleyaklaşmalarını sağlamakta mıdır yorum herkese göre değişebilir. Ben artık hiçbir dizide görmek istemiyorum bu şahsiyeti. Diziyi izlemedim, asla da izlemem zaten. Sanatçının işlevi taopluma örnek olmaktır aynı zamanda. Zaten bu yüzden "bir insan herşeyi olur ama sanatçı olamaz" denmiştir.Çocuklarım Deniz Uğur gibi kişileri mi örnek alacak? Evli ve büyük istekle baba olmuşbirini baştan çıkaran, daha sonra da kalkıp 'vicdanım rahat, mutlu hayatıma devam ediyorum' diyebilecek kadar asaletten haberi olmayan insanları mı örnek alacaklar?Yeni doğmuş bir bebeğin babasıyla görüşmesinin kısıtlanmasına vicdanı elverecek kadar şefkatve merhametten uzak kalan insanları mı örnek alacak bizim çocuklarımız?Herkesin kendi vicdanı tabi, ben böyle insanların pirim yaparak aldatma olaylarının halk tarafından bu kadar benimsenmesine sebep olan insanları ASLA AMA ASLA İZLEMEYECEĞİM. Annelik şefkatinden bu kadar uzak, kadınlık gururu ve asaletinden bu derece yoksun bir insanı hiçbir dizide görmek istemiyorum. Eskiden olsa tüm kalbimle dua ederdim mutlu olması için, ama bir anne ve minicik, masum bir bebeğe bu kadaracımasız davranabildikten sonra onun sadece düşüşünü izlemeyi dileyebilirim "VİCDANIM RAHAT VE MUTLU HAYATIMA DEVAM EDEREK". Diziyi de Deniz Uğur olduğu sürece asla izlemeyeceğim...

melis dedi ki...

merhaba ben özgür
ben bu diziyi çok seviyorum seneryo süper oyuncular muhteşem öncelikle şu konuda durmak istiyorum tutturmuşlar ben deniz uğur bu dizide olduğu sürece ben bu diziyi seyretmem diye tamam herkesin yorumu kendine ama bu aslında bir yorum değilbir insanın gururunla oynamaktadır.hem tamam belki deniz uğur hata yapmış olabilir ama burda sadece deniz uğurun hatası değil tamer karadağlının da hatası var bu yüzden sadece deniz uğura suçu atmak terine biraz da tamer karadağlıya yüklenini zavllı kadıncağıza değil hem iki insanın hatası yüzünden bir film başladığı gibi bitçek be seneryolar gökyüzünden aşağıya inmiyor bunlar bir emek karşılığı ortaya çıkıyor bizim burda yaptığımız yorum değil bir kadının gururunla oynamak ve bir seneryoya yazık etmek olur lütfen oyunculara karşı biraz daha saygılı,bir emeğe de yazık olur lütfen kendim adına sizlerden rica ediyorum
saygılarımla özgür


 
eXTReMe Tracker
Msn Msn ifadeleri Msn nickleri Msn resimleri Msn yazıları Bedava Oyunlar sohbet